miércoles, 29 de abril de 2015

A continuación mostramos un pequeno análise dun spot publicitario, duha película e dunha serie de debuxos animados relacionados co noso tema, a auga.

SPOT PUBLICITARIO:

http://www.ads-ngo.com/2012/07/04/think-about-what-you-could-save-when-you-save-water-world-water-day/

1.-Análise descritivo

1.1  Descrición del anuncio
A imaxe pretende concienciar da importancia que ten o bo uso da auga e cales  son as consecuencias de desperdiciala.  Para isto, emprega unha metáfora na que aparece unha billa aberta e unha árbore seca e sen follas cuxas raíces son as tuberías que proceden da billa.

1.2.-Descrición da imaxe:
N a imaxe predominan cores apagados e un fondo gris. Utilízase un estilo en su maioría monocromático. Caracterízase por un tipo de plano xeral e un ángulo medio. Ademais poderíase dicir que é unha imaxe simple e abstracta.
1.3.-  Descrición do texto:
O texto pretende concienciar de todo o que se pode salvar se salvamos o auga e dicir de todo o que temos grazas a ela.  O texto non destaca demasiado sobre a imaxe nin chama moito a atención xa que non está escrito con cores chamativos.
2.- Análise interpretativo
2.1.- Público ao que vai dirixido: Este spot publicitario non necesariamente vai dirixido a un público concreto se non que intenta convencer a todos os seres humáns da importancia de cada gota de auga.
Ángulo medio simple y abstracta
2.2 Características da imaxe.
 A imaxe caracterízase por ser simple, abstracta e tamén orixinal.
2.3.- Mensaxe do anuncio:
O anuncio intenta concienciar da importancia de non desperdiciar a auga.  Pon de exemplo unha billa aberta  e  unha árbore que se seca a consecuencia disto.
A auga é vida e polo tanto e imprescindible para a existencia da natureza e dos seres vivo, por iso debemos valorala e non desperdiciala.

2.4.- Sistema de valores: A imaxe intenta transmitir cales serían as consecuencias da falta de auga neste caso a sequía da natureza. Como mensaxe subxacente poderíamos concluír que  o anuncio intenta explicar que sen auga non sería posible a existencia da natureza e por tanto tampouco os seres vivos. E dicir que sen auga non habería vida.
3.- Análise subxetivo
3.1.- Opinión persoal: Penso que a imaxe é moi orixinal e gráfica. Ademais chama moito a atención e representa unha situación cotidiá que pode pasar a calquera persoa, como é o feito de deixar a billa aberta.
3.2.- Cómo faría eu o anuncio:
Se estivese na miña man facer esta imaxe quizais cambiaría as cores poñendo outras máis vivas e que chamasen máis a atención. Ademais intentaría deixar un pouco máis claro cales son as consecuencias da pérdida de auga.

UNHA PELÍCULA OU DOCUMENTAL   NEMO
ESQUEMA DE ANÁLISE:
-FICHA TÉCNICA:
ANO: 2003
 PRODUCTORA: MondoPerr, PIXAR.
DIRECCIÓN: Andrew Stanton
TEMÁTICA: Un pez que vive no mar.
PERSONAXES: Nemo, Dori, Marlin
 SIPNOSE: A película conta a historia de dous peixes, Marlin e o seu fillo Nemo, que se ven obrigados a separarse xa que este último é capturado por un buceador e levado a unha peceira da consulta dun dentista. Así comezará unha gran aventura na cal Marlin, en compañía do peixe Dori, irá en busca do seu fillo.
-ANÁLISE TÉCNICO DE CORES, PLANOS, ÁNGULOS, ENCADRE,…
Colores: claroscuro e colores moi vivos
Planos : xeral e americano
Ángulos: moitas clases de ángulos dende o predominante ángulo medio, Ángulo cenital, e nadir …
-UTILIDADE EDUCATIVA: Con esta película o que se pretende e que os nenos tomen conciencia da importancia da auga e do seu coidado así como de valores transversais como a solidaridade o traballo en equipo etc.
-VALORACIÓN CRÍTICA: Esta película parécenos moi axeitada para tratar esta temática xa que conciencia os nenos de que os animais deben vivir en liberdade e non nunha peceira.
-PROPOSTAS DE MELLORA: En canto a propostas de mellora, non temos ningunha que aportar, quizais debería amosar máis as características do mar
-GUÍA DE VISIONADO: O ideal sería que os nenos se fixaran máis no momento no que, cando a peceira está sucia e os peixes están morrendo, traballan en equipo para saír.

UN CAPÍTULO DUNHA SERIE:        NARIGOTA
ESQUEMA DE ANÁLISE:
-FICHA TÉCNICA:                       
ANO: 2001
PRODUCTORA:  Motion Picures SA
DIRECCIÓN: Enrique Uviedo
TEMÁTICA: A auga
PERSONAXES:  Narigota, unha pinga de auga, Vaporón, unha nube, Frigote, un cubo de xeo, Bolinga, unha pinga de alcohol e Germón un xerme.
,SIPNOSE : Narigota, unha pinga de auga con axuda dos seus amigos Vaporón e Frigote serán os encargados de salvar ao planeta, evitado que Bolinga e Germón o contaminen, ao mesmo tempo que levarán a cabo o ciclo da auga.
-ANÁLISE TÉCNICO DE CORES:
Predominan o plano xeral  en ocasións o americano e utilizan practicamente sempre un ángulo medio.
En canto as características da imaxe, emprégase maioritariamente imaxes simples, con relación as cores utilízase un estilo claroscuro e cores moi vivas.
-UTILIDADE EDUCATIVA : Conciencian aos rapaces que a auga e vida e debemos coidala evitando a súa contaminación así como informar todo o recorrido que leva a cabo no noso planeta.
-VALORACIÓN CRÍTICA: É unha serie de debuxos animados adecuada para os nenos xa que se trata de ensinarlles a coidar o seu entorno a de forma divertida.
-PROPOSTAS DE MELLORA: Podiamos incluir máis elementos que contaminen o planeta para que os nenos saiban cales son aqueles os cales deben evitar votar a auga.
-GUÍA DE VISIONADO: Neste vídeo queremos que os alumnos se centren maioritariamente nos 15 primeiros minutos do vídeo xa que se explica a orixe das distintas personaxes, e dicir, da auga nos seus distintos estados.


No hay comentarios:

Publicar un comentario